BALI otok bogov & skok v DUBAI

16 - DNEVNO RAZISKOVANJE INDONEZIJSKIH OTOKOV

23.11. - 08. 12. 2024

DOBRODOŠLA V SVET POPOLNEGA RAZKOŠJA

kjer se tvoje sanje o potovanju preoblikujejo v resničnost. Predstavljava ti ekskluzivni butični program na Baliju, oblikovan izključno za ženske, ki si delijo isto strast do raziskovanja, sproščanja in povezovanja daleč od rutine dneva.

Pusti za seboj vsakdanje skrbi in se prepusti čarom najinega edinstvenega potovanja, kjer te čakajo lepote ter nepozabne izkušnje na najbolj posebnih lokacijah tega čarobnega otoka, kjer je še čutiti pristnost domačinov.

SVA VEČ KOT LE OBIČAJNO POTOVANJE

Sva potovanje, ki je natančno oblikovano zate - Ženska, ki ceniš edinstvenost in iščeš nekaj več kot običajen oddih. Z najinim posebej prilagojenim programom boš odkrila skrite kotičke Balija skozi uživancijo, ki ti bo odprla vrata v svet popolnega razvajanja po katerem hrepenimo, kadar smo pristne.

RAJ NA ZEMLJI ZA POLEŽAVANJE IN ODDIH

je prav na plažah Nuse Lembongan. Ko si dovoliš začutiti pesek med prsti, ko te sonce nežno boža, poslušati zvoke valov, ki počasi pljuskajo ob obalo, ti pa uživaš v popolni harmoniji vsakodnevnih sproščujočih masaž, ki jih ponuja otok.

Dopusti si razkošje in poseben oddih ZASE - doživi BALI na način, kot ga še nisi - by Women Spirit
2.250 eur + letalska karta
PROSTA ŠE 4 MESTA

PROGRAM 16 DNI

IN DODATEN DAN

ZA SKOK V DUBAI

za začetek - DUBAI za en dan

PUŠČAVA, BURJ KHALIFA 828m, PLAŽE, MARINA DUBAI, SHOPPING, OTOK PALMA

Tudi tokratni odhod Bali Dubai Women Spirit ponuja dodaten dan bivanja z nočitvijo v mestu, ki se bohoti s stavbami do neba in neverjetno idejno zasnovo vseh možnih oblik na svetu. Barvni kontrasti stavb, se kljub gostoti lepo zlivajo v puščavsko okolje in infrastrukturo cestnih povezav.

DUBAI je arhitekturni presežek 52 let stare države na razdalji 20 km. Je morda že nekaj časa na tvoji WISH TO DO LIST?

Pit stop na hitro v DUBAIU bo ravno pravšnji, da si na daljši poti do Balija privoščimo odmor in oglede tega fascinantnega mesta naslednji dan. Nočitvi, ki bo še kako dobrodejna, sledi zjutraj panoramska vožnja s taksiji po mestu do BURJ KHALIFE, prestižne MARINE DUBAI, ki se nahaja na znani obalni promenadi JBR z urejenimi površinami, restavracijami, kavarnami, nakupovalnim središčem in javno plažo. Morje bo dovolj toplo tudi za namakanje ali pa samo za krasne razglede na EYE DUBAI (veliko kolo), umetni otok PALM JUMERIAH, prestižne avtomobile, hupanje, zadnjo modo, kulturo, ljudi vseh ras ...

Zakaj še enkrat pit stop - Dubai, ti bo jasno ko prebereš tole: KO WOMEN SPIRIT OSVOJI DUBAI

Si gledala film Mission Impossible 4, kjer Tom Cruise pleza po najvišji stavbi na svetu BURJ KHALIFI visoki 828 m?

Še v živo si težko predstavljaš tako impozantno zgradbo, kaj šele, ko vidiš kako je nastajala gradnja iz nič sredi puščave za katero so potrebovali slabih 6 let. Seveda je ogled nebotičnika z dvigalom do razgledne ploščadi nujen. Znotraj tega megalomanskega kompleksa se nahaja tudi največji shopping center na svetu DUBAI MALL, kjer ti še kompas ne pomaga. Četudi misliš, da si videla polovico, nisi videla četrtine.

Da ne gre zgolj samo za impozantne zgradbe v višino, te v sezuje še AKVARIJ z velikimi ribami sredi shooping centra.

Odprtih ust ostaneš, ko sonce zaide, saj se zunaj začne zvočno svetlobni LIGHTSHOW na Burj Khalifi in vodomet na FONTANI DUBAI.

Dnevu polnem doživetij, sledi vožnja v hotel pod tuš in nadaljevanje poti z letalom proti Baliju. Ali veš, da se boš vkrcala na NAJVEČJE LETALO na svetu? Čaka te DOŽIVETJE z dvonadstropnim Airbusom 380. VEČ si poglej tule.

BURJ KHALIFA

828 m

BY NIGHT

FUTURE MUZEJ

PEŠČENE PLAŽE

nadaljujemo na BALI - otok bogov

TEMPLJI, SLAPOVI, SWING, RIŽEVA POLJA, SARONG & FRANGIPANI V LASEH, COOKING CLASS

Morda je ravno Bali Women Spirit tisto kar iščeš in želiš na svojih potovanjih, več ženske note v vsakem trenutku dneva. Hindujska kultura Balija te bo prevzela in se dotaknila tvojega ženskega vortexa, kar Bali tudi predstavlja.

Odhod na Bali se zgodi na lepo kombinacijo števil 22.11. v času, ko bo že dišalo po zimi, ti pa boš na veliko pakirala svoja poletne oblekice.

Prvi stik z Balijem bo Ubud, kjer te že prvi večer POČASTIVA z okusno balijsko večerjo. Mesto je bogato s templji, na vsakem koraku je čutiti vonj kadil in pisanost daritev njihovim bogovom. V sarongu z vedno svežimi frangipaniji v laseh se boš počutila kot prava Balijka in si privoščila svojo prvo balijsko masažo, ki bo postala tvoja stalnica vsak dan. Okušala boš dobrote svežega lokalnega sadja, pisane smoothije, kokos in riževe jedi na 1001 način. Verjetno bosta Nasi in Mia Goreng največkrat tvoja izbira. Obisk jutranjega vrveža lokalne tržnice izven Ubuda z našim kuharskim mojstrom je najboljše doživetje, da spoznaš vse okuse in zelenjavo, potem pa v tradicionalni balijski družini Chefa pripravljaš slastne jedi za kosilo.

Tvoje brbončice se od okusov bohotijo že sedaj, ko prebiraš naše zapise COOKING CLASS, s katerim te POČASTIVA midve.

"ZELENO, ki te ljubim zeleno" med zelenimi riževimi polji Jatiluwiha, bo tvoja nova mantra. Na gugalnici boš vriskala od adrenalina, poskusila najdražjo kavo Luwak, obiskala različne templje od vzhoda do zahoda Balija, opazovala domačine pri javnem obrednem kopanju, sama pa boš v posebnem, mističnem templju lahko doživela MELUKAT, svoj prvi ritual čiščenja, ki se dotakne globine duše. Ključnega pomena za Balijce je tudi ples. Me bomo uživale v krasni večerni predstavi KECAK fire dance iz slavnega hindujskega epa Ramayana.

Na tem potovanju je novost še več ženske note z dodatnimi programi BATIK DELAVNICE, kjer si boš poslikala svojo ruto ali sarong, poskusila zaplesati pravi tradicionalni ples BARONG, kot prava Balijka in za piko na i doživetje globoke meditacije in popolne psihofizične sprostitve s terapevtskimi glasbili, gongi, bobni in izjemnim petjem, v eni od CHI PIRAMID sredi riževih polj, kar je vrhunec našega bivanja v Ubudu.

Pohajkovanje po ulicah Ubuda, čas za shooping in različne masaže v enem izmed mnogih spa-jev, bodo tvoja vsakodnevna rutina. Predvidena sta tudi dva celodnevna privatna izleta z vodičem, vsakič na drugi konec Balija. Ob zaključku potovanja sledi še SILVER CLASS, kjer se naučiš izdelati svoj nakit, ki ga boš ponosno razkazovala svojim prijateljicam doma. Kako bo izgledal tvoj workshop, pa preberi v zgornjem prispevku.

Bali je resnično bogat s kulturo, tradicijo templjev, rastlinjem in zvoki tropskega gozda, peščenimi plažami in pestro gurmansko ponudbo. Zate sva v tem slogu izbrali tudi namestitev - Royal balijski stil, kjer boš uživala v zasebni vili s privatnim bazenom sredi tropskega rastja in riževih polj vseh 7 nočitev z bogatim zajtrkom (preverjeno odlično že v obeh odhodih).

TEMPLJI & MELUKAT

COOKING CLASS

uživancija ŠE na LEMBONGANU

KIČASTI RAZGLEDI, SKALNI PREVISI, SNORKLING, BELE PLAŽE, MASAŽE, SHOOPING

Bivanje na manjšem otoku Nusa Lembongan, ki je oddaljen pol ure vožnje z manjšo ladjo, bo namenjeno kopanju, poležavanju v vili z bazenom tik ob plaži, da ponotranjiš vse doživeto z Balija, vmes pa raziskuješ še ostale plaže in klife tega majhnega otoka, se sprehodiš po ulicah in uživaš v ulični masaži, ki je na vsakem koraku. Lokalna kulinarika te bo z barvami, vonji ter okusi popolnoma prevzela. Pomislekov glede hrane na Baliju ni; na izbiro je vse, tudi brez glutensko in vegansko.

Jutranji SNORKLING izlet med pisane ribice in želve s tradicionalnim čolnom "pajkom" je pravo raziskovanje koralnega grebena. Občutek, ko z masko pogledaš pod vodno gladino je kot da plavaš sredi akvarija. Če je obdobje v letu pravo, lahko naletiš tudi na jato mant. Živahnost vsega živega pod vodo, lahko opazuješ seveda tudi iz čolna.

Izlet na sosednji otok Penida, ki se bohoti s strmimi plažami, lahko izbereš dodatno na sami lokaciji bivanja za doplačilo pri domačinih.

SANUR - BALI

Po štirih nočitvah na Lembonganu se boš s speedboatom odpeljala nazaj na Bali v mesto Sanur, ki ga boš lahko raziskala v popoldanskih urah. Naslednji dan te čaka še zaključek potovanja z delavnico SILVER CLASS, kjer boš sama izdelala svoj kos nakita iz srebra od začetka do konca, v tradicionalni balijski rokodelski družini (preverjeno odlično). Krasen spomin, ki ga boš z veseljem nosila. V nočnih urah sledi let domov z enim kratkim postankom v Dubaju.

PROGRAM TRETJEGA ODHODA NA BALI ZDRUŽUJE NAJLEPŠA DOŽIVETJA IZ PREDHODNIH POTOVANJ!

Po štirih nočitvah na Lembonganu se boš popoldanskih urah s spedboatom odpeljala nazaj na Bali na še zadnjo nočitev, da se res oddahneš če se še nisi. Naslednji dan te čaka še zadnje nakupovanje spominkov in utrip mesta, v večernih urah pa let proti domu.

SNORKLING

MIVKA V LASEH

PISANO & OKUSNO

STRMO & OSUPLJIVO

RAZVAJANJE

ZAJTRK MALO DRUGAČE

MANGO VSAK DAN

SILVER CLASS

Kaj je tisto, kar dela potovanja drugačna?

Kaj doživlja ženska ponovno na takšnih potovanjih?

Kaj ostaja v duši, ko se vrneš nazaj?

VTISI POPOTNIC IZ ZADNJIH 2 POTOVANJ

BALI by Women Spirit.

Jaz sem si vzela malo časa 🙂 in bom danes strnila vtise:

Skratka, s tem potovanjem sem si izpolnila svojo željo iz seznama želja.

Dobila sem točno to kar sem hotela.

ZAKAJ SAME NA BALI?

Vsem, ki sem omenila, da grem na tako potovanje solo, s popolnoma neznanimi osebami, so me vsi samo čudno gledali. Ampak to je bila prava odločitev. Bali si v taki obliki kot se je realiziral, zagotovo ne bi realiziral tudi, če bi šla s prijateljico, kaj šele s partnerjem.

Po dolgih letih drila, sem si želela prekiniti vsakodnevno rutino in stres, ker sem želela razvajati le samo sebe, ker sem želela, da ves čas potovanja razvajajo mene in ne obratno, ker sem prišla v skupino 9 punc popolnoma neobremenjena in razpoložena za res rajski dopust, ki sem ga tudi dobila.

Sklenila so se nova znanstva in prijateljstva. Vesolje nas je združilo, vse smo imele enake cilje in dan je potekal brez zapletov, brez težav. Samo spogledale smo se, pa smo vedele, da gremo na masažo, katere smo koristile v neomejenih količinah.

Samo spogledale smo se, pa smo vedele, da si želimo stikanja po trgovinicah za oblekicami,...

Skratka 16 dni sem se ukvarjala le sama s sabo: neprecenljiv luksuz za vse tiste, ki nam je v naravi, da rade razvajamo vse okoli sebe in pogosto pozabimo nase.

Tak dopust bi morala izkusit vsaka ženska. In če bi se le dalo 1x letno. Toplo priporočam.

Hvala Stanka in Mateja, da sta me našli, zvabili in odpeljali seboj na Bali.

VIDA

BALI ....

Še vedno sem očarana in mi je izjemno toplo pri srcu, ko se spomnim na to potovanje.

Prvič sem potovala tako daleč in prvič sama. Imela pa sem podporo vseh mojih 5. otrok.

Programa nisem niti pogledala.

Bila sem z vama že v Bosni, zato sem vedela in čutila, da bo tudi tokrat vse skupaj nekaj posebnega!

Nisem se motila. Bilo je vrhunsko.

Posebno. Prevzela me je prijaznost in ta res posebna magična energija Balija in Balijcev.

Ko sem se pognala z gugalnico velikanko čez riževa polja.... sem vedela, da pridem še!

Drugo leto! Že rezervirano!

Hvala Bali.

SUZANA

Počasi sem že ujela ritem in se do konca utirila v tem časovnem pasu. Naj za začetek povem, da je bil tale Bali zame ena res čudovita izkušnja. Sama nisem ne vem kako navdušen svetovni popotnik, sem bolj zapečkarka, navezana na dom. Očitno pa mi je ta destinacija sedla, na dušo in telo. Kot sem že povedala, se na Bali zagotovo vračam-o, tako me je začaral. Počutila sem se kot v raju: na eni strani narava, na drugi pa prijaznost ljudi in njihova umirjena energija. To je pač Bali sam zase. Druga plat, ki pa je bila odvisna od vaju s Stanko, pa je bila organizacija in vse, kar je bilo povezano s tem. Odlično sta vse izpeljali, izbrali čudovite namestitve, prijazne gostitelje oz. šoferje. Skratka, mene osebno ni zmotilo prav nič.

Naj še enkrat povem, bilo je čudovito, enkratno, v bistvu težko z besedami opišem. Zavedam se, da ob drugem obisku Baliju ne bo tako, kajti tudi ta izkušnja potovanja 12-ih žensk je bila enkratno doživetje, ki se ga bom z veseljem spominjala v letih, ko ne bom več mogla potovati. Bom pa kljub temu uživala v naravnih danostih Baliju, v ljudeh, v masažah ipd.

Dinamika je bila popolnoma drugačna, kot bi bila, če bi bile na tem potovanju vsaka s svojim partnerjem. Zato tudi čestitke za idejo, da ženske potujejo same, brez moških. Furajta to naprej, marsikatera vama bo do konca življenja hvaležna.

Želim vama veliko uspehov na vajini (novi) poti, mnogo zadovoljnih potnikov, dobre energije,...skratka, naj vaju val ponese daleč na odprto morje.

"Življenje je kot morje - potujemo brez konca.

Vse kar ostane za nami je samo spomin na nekatere ljudi, ki so se nas dotaknili kot valovi."

URŠKA

Hvala še enkrat obema za to neverjetno izkušnjo, ki je šla v vse globine mojega fizičnega in duhovnega telesa.

Sem na krilih miru in zaupanja ... " ME HAPPY and EVERYTHING IS OK . "

Vsem ženskam tega sveta toplo priporočam to edinstveno Women Spirit potovanje pod okriljem vaju Mateja in Stanka .

Moja namera pred potovanjem je bila da odložim vse kar me omejuje in kar ni mojega, oddala sem sem vse toksine in dobila enormno količino ženske energije, miru in zaupanja.

Iskreni nasmehi, zadovoljni in sijoči obrazi iz globin duše na vseh slikah, ki potrjujejo celotno zgodbo.

TOP izbira, TOP potovanje.

Hvala, da sta, Balijka Loti

LOTI

BALI - moja čudovita izkušnja

Po dolgih letih odrekanja in skrbi za druge, mi sinova že nekaj časa govorita; mami zdaj je pa res že čas zate, začni že enkrat uživat in živet. Ja res je že čas, sem ugotovila, ko sem prebrala vajin oglas na FB. Prijavila sem se s strahom, a vendar s pričakovanji nečesa novega. Ko smo se srečali v živo pred odhodom na Bali, se je strah obrnil v željo, da odpotujemo ja že čimprej, saj je naše 4 urno srečanje bilo, kot da se poznamo že veliko časa. Vsi strahovi in problemi, kako bom šla sama, so izginili v trenutku, sprostila sem se z vajino pomočjo in seveda moč vseh žensk na potovanju je bila, kot da smo celota čisto vsak dan. Res začneš drugače razmišljati, gledati in presojati stvari na pozitiven način, predvsem pa se začneš ceniti in spoštovati, imeti rad samega sebe. Spoznanje da materialne dobrine, denar in enostranska ljubezen ne pomenita NIČ.

Šteje samo vsaka sekunda, ko si srečen in zadovoljen sam s sabo.

HVALA vama za to potovanje in za vse odkrite in iskrene pogovore, ki zdravijo dušo!

MAJA

Potovanje na BALI z vmesnim postankom v DUBAJ-u je bilo čarobno in nepozabno, program odličen.

Zelo mi je bilo všeč, da smo šle med domačine in res okusile utrip njihovega življenja, kulinarike, običajev,...

kuhale pri njih doma, si nadele saronge, doživele Galungan in si vsak dan znova in znova nabrale sveže frangipanije za v lase.

Obisk templjev, riževih polj in Made-jeve družine je bilo nekaj enkratnega, edinstvenega.

Za piko na i pa je bil seveda Silver class, kjer si je vsaka sama oblikovala in tudi izdelala nakit. Nepozaben spomin.

Res izjemno doživetje v ženski družbi.

Bili so dnevi polni smeha, odklopa in brez skrbi. TO POTREBUJEMO !!!

Mateja in Stanka hvala vama za vse, bili sta odličen team z velikim srcem in izjemnim programom.

Še ponovimo Bali ♥️

I ♥️ BALI

SUZANA

Moji vtisi so se morali malo vsesti."Torej, ne bom kratka, imam veliko za povedati kako se je Bali zgodil.

Ponedeljek in telovadba pri Stanki, ki je ravnokar prišla iz Mehike z Matejo in če Stanko poznaš kako pripoveduje bolj z rokami kot z besedami, jo gledaš z odprtimi očmi, usti in ušesi. Potem rečem "Kako vama je dobro punci!"

Ne, Marjana, veš z Matejo sva se odločili, da ustanovima agencijo, ki bo na prekrasna doživetja vodila samo ženske in jaz sem odprla svoj blog v katerem bom ta doživetja opisovala. Preberite, opisala sem tudi doživetja na Baliju, na katerega smo šle štiri prijateljice." Seveda preberem in Stanka zna to tako živo opisati, da se že vidim na plaži s sveže stisnjenim mangovim sokom, sonce zahaja, morje, riževa polja...Janku (mojemu možu) doma razlagam, da bi šla na Bali in reče: "ja to pa ja greš, to bo super." Jaz pa kot tipična ženska in žena, ki misli, da bodo brez nje vsi pomrli: "Kaj boš pa ti brez mene, kdo ti bo kuhal, pa ne morem te pustiti samega." Janko se samo nasmehne: "Probaj, pa boš videla."

To je torej rešeno, jaaa, grem na Bali!

Uvod je bil namenoma bolj dolg, ker: "Dekleta, žene, če se imate rade, če se vam finančno vsaj malo izide, ne premišljujte v smeri kaj bodo brez mene, verjemite, ko sem prišla domov je bilo vse "pošlihtano".

Bali, krasen, umirjen, ljudje čudoviti, narava nepopisno lepa, hrana meni zelo dobra. Tukaj nimam več kaj povedati, ker so moje predhodnice že vse tako lepo opisale.

Stanka in Mateja krasni vodički, ki sta se zelo trudili, da bi se me počutile kot princeske in smo se.

No, mogoče kdaj kakšna malenkost, ampak moramo vedeti da smo bile prva skupina, zatorej punci kapo dol.

Na koncu pa obema:

"Hvala vama, kar tako naprej in marsikateri ženski sta in

še bosta odprli pogled na življenje, predvsem - "IMEJ SE RADA".

MARJANA

Zakaj od vseh lepih, čudovitih krajev, ravno Bali?

Če bi me to vprašali, preden sem se odločila za to potovanje, vam ne bi znala povedati.

Danes vem. Na pot sem se odpravila sama. Brez partnerja, brez prijateljice, sama. V skupini sem, na videz, poznala nekaj punc.

Nekajkrat smo se vse dobile in to je bilo to. Me je skrbelo? Pa, na trenutke, me je.

Pa smo šle, na Bali. 12 žensk, 12 kraljic. Na najbolj noro pustolovščino v mojem življenju. Oditi na potovanje z Matejo in Stanko, ni enako, kot oditi na potovanje z agencijo, ki jih poznam. Obe sta skrbeli za vse in za vsako posebej.

Ženske - Kraljice smo pač posebne v dobrem smislu. Ni jima bilo problem spremeniti načrte in nikamor se ni mudilo.

Videle smo pa vse. Vse, kar je pristno na Baliju. Riževa polja - ki so, mimogrede res božanska, ko jih vidiš v živo, to slike ne prinesejo. Templji - ki jih na Baliju ne manjka, ampak res ne manjka. Imajo jih celo v jami.

Bile smo tudi v Templju, kjer smo naredile obred, kot ga naredijo domačini. Z molitvijo Svetega moža in plavanjem v izvirski vodi.

Imela sem to čast, da sem punce slikala, ko so šle v vodo in ko so prišle iz vode. Noro, kakšne spremembe so se dogajale znotraj mojih kraljic. Tako so se me dotaknile, da sem šla še sama takoj v vodo. Občutek - neopisljiv, nekje v globini , sem našla sebe.....

Čeprav, se je vse skupaj malo zavleklo, sta bili Mateja in Stanka umirjeni, potrpežljivi in radovedni. Res lepo od njiju.

Bile smo tudi na gugalnici. Ampak to ni gugalnica, ki jo imaš doma. To je gugalnica,, ki ti dvigne adrenalin, ti pokaže majčkeno strahu, ampak občutek, ko se ustaviš, je pa neopisljiv, ponovno Kuharski tečaj - to je bilo smeha in zabave. Dobro, da nam kuharski mojster ni ušel. Saj veste, me pa znamo kuhati.....kaj pa on ve. No, pa se je pokazalo, da veliko ve, da je zelo potrpežljiv in spoštljiv in res odličen kuhar in učitelj. Kako smo se najedle...

in seveda, najbolj sproščujoča stvar, ki jo ženske ljubimo, shopping in masaže. Vsaka čast Mateji in Stanki, da sta se prilagodili in nam dali dovolj časa, da smo kupovale in se masirale. Seveda, sem si kupila oblek v izobilju in to jaz, ki imam v omari 2 obleki, nosim pa samo eno. Tako ženstveno, mirno, radostno se nisem še počutila. In ta energija, še vedno ostaja. Tudi danes, ko sem že nekaj časa doma.

In moj rojstni dan, nepozaben, srčen, ganljiv.

Ja, TO JE BALI, PA ŠE MNOGO VEČ.....želim, da bi to izkusile vse ženske.

VESNAA

Na potovanje na Bali sem v mislih polnila kovček kar nekaj časa, zadnji trenutek pred odhodom pa sem iz njega odložila še nekaj nepotrebnih stvari, dodala pa beležko v katero bi zapisala svoje vtise, nova doživetja in spomine.

Te strani so ostale prazne, moji izrazi na obrazu, doživetja in občutki pa polni. Beležka bi bila vsekakor premajhna za zapis vseh novih doživetij, novih spoznanj in lepot Indonezijskega sveta.

Potovanje je bilo do potankosti zasnovano in izpeljano. Nikoli si nisem zastavila vprašanja, kako bo potekal naslednji dan, za vse je bilo poskrbljeno. Transferji naše prtljage so bili zame neverjetni. Strahovi, da ne bodo kovčki na pravem mestu, so bili resnično odveč.

Uživala sem v tropskih sadežih, še posebej tistih, ki so bili odtrgani z drevesa, tečaju kuhanja, barvitosti tržnice in nakupovanje na njih, plavanju med tropskimi ribicami, izdelovanje srebrnega nakita pa je bilo sploh navdušujoče.

Doživeti lepote Balija in življenje preprostih ljudi je nekaj, kar bi privoščila vsaki ženski, da doživi ta utrip, najde nova spoznanja o sebi in si na novo postavi osebne vrednote.

Hvala Mateja in Stanka, da sem potovala z vama.

MAJA

Z Matejo in Stanko sem na Bali odpotovala drugič.

Tokrat z nič pričakovanji saj je bilo že prvič popolno. No, skoraj...

Za moj stil življenja mi je takrat, kakšen dan, zmanjkala le doooolga jutranja kava. Vse tiste, ki poznate dooolga, napornemu vsakdanjiku ukradena jutra, veste o čem govorim. Dopust je le dopust.

No, in tokrat je bilo dovolj časa tudi za dooolgo jutranjo kavico. Pa tudi sicer je vse štimalo. Sanjske namestitve, templji... plaže in transferji, ko smo kovčke samo spakirale in so se kar znašli na novi lokaciji. No, niso se kar znašli, za vse to je poskrbela Mateja. Vmes pa smo se po žensko družile, druga z drugo začenjale dan in ga pospremile k počitku.

In da ne omenjam vseh malih pozornosti, kar tako mimogrede... Sadje in sok na plavajočem pladnju v bazenu je bilo le eno od vseh presenečenj, ki sta jih Mateja in Stanka pripravili za nas z vso poz

ornostjo in ja, z vso ljubeznijo.

Toplo priporočam "Potovanja zate" in Bali.

Punci se znata it in dobro vesta, kaj ženske rabimo kot protiutež včasih res divji realnosti.

Vzami si čas za sebe in se odloči zase.

Te objemam, Lili

LILJANA

Dolgo časa že nisem bila na daljšem potovanju in moram priznati, da je bila vedno moja velika želja doživeti naravo, kulturo in običaje ljudi še kje drugje, kot doma.

Najbolj se me je dotaknila narava, ta bujna rast in živahne barve dreves, rož in sadja. Presenetila me je umirjenost ljudi ne glede na norijo po cestah, njihova prijaznost in pristnost.

Izbira nastanitev je bila vrhunska. Ker sta naju že s prvo namestitvijo navdušile, je bil drugi hotel slabša izbira. Če bi še kdaj šla, bi sigurno izbrala hotel DWARAKA. Prav tako mi je bila prva destinacija na otoku Lembonganu bolj všeč. Bolje se je plavalo v morju, masažni saloni, trgovinice in restavracije pa dobesedno čez cesto. Bile smo bolj skupaj in bilo je bolj domače. Zadnja namestitev pa zopet, da ti sapo jemlje.

Kar težko rečem kaj me je najbolj navdušilo. Ko smo pričele dan za kuhanje, obisk lokalne tržnice in sprejem kuharja, sem pa že tako pokazala moje navdušenje. Kuharski dan je bil res nekaj posebnega. Pot do riževih polj je bila zopet nekaj posebnega. Vsa ta narava, vasice in njihove ozke ceste, ja zopet nekaj novega. Potem pa prostranost riževih polj, posebne barve in urejenost. Pa gugalnica, ja NORO. Joj, pa na kavo bi kmalu pozabila, res je odlična z avokadom.

Doživetja iz dneva v dan. Ko sem obležala čez kovček, sem mislila, tako sedaj je pa konec mojega spoznavanja Balija. Pa me je rešila Stanka z masažnimi prijemi in še enkrat hvala!! Ko ste šle občudovat podvodni svet, mi je bilo res hudo. Pa sem se čez dva dni tudi jaz naužila plavanja med prečudovitimi ribicami. Z Urško sva res uživali.

Obisk templjev je nekaj posebnega. Tu sem jaz malo posebna. Rada pogledam, občudujem to arhitekturo in spoštujem običaje. Sam obred se me pa ne dotakne.....Pravi umetniki so. Je pa res, da so zelo povezani z vero in tradicijo.

Vsak dan so nas presenečali z izgledom hrane. NASI GORENG IN MIA GORENG mi bosta vedno ostala v spominu. Res je dobro. Pa sadje in smutiji. Njihove zanimive sladice. Jih bom kar pogrešala.

Posebno doživetje je bila delavnica izdelovanja srebrnega nakita in izdelek, ki mi bo v večni spomin.

Ko se ozrem nazaj, kar težko izpostavim kaj mi je bilo najbolj všeč. Z eno besedo VSE kar sem doživela je bilo NEPOZABNO.

Moj dopust je bil nepozaben tudi zaradi vaju, saj sta se res potrudili.

ŽIVA

BALI

Potuje nas 12 potnic. Vsaka potuje z svojim namenom.

Jaz sem potovala, da spoznam še kakšen delček sebe. Morda da dobim še kakšno potrditev.

Imele smo na izbiro videti veliko stvari.

Vendar mene so pritegnili templji.

Vsak posebej mi je pustil svoj pečat. Prav domače sem se počutila. Prisostvovala njihovim ceremonijam in posvetitvam.

Bali potovanje je čakalo name. Zaželela sem si ga namreč za moj okrogli praznik pred 2 leti.

Hvala vama Stanka in Mateja, da sem bila ena od potnic NEPOZABNEGA POTOVANJA.

SILVA

Program Bali Women Spirit

je namenjen majhni butični skupini žensk do max. 12 oseb vključno z nama, ki sva spremljevalki na poti. Ravno ta butičnost je najin adut in posebnost tega potovanja glede vseh namestitev, organizacije prevozov in izletov ter možnosti sprotnega dogovarjanja glede raznih dodatnih terminov

(masaže, meditacije, kuharski tečaj, snorklanje, ..)

Potujemo v času deževne dobe (traja od nov.-aprila), zato je ploha možna vsak dan. Temu primerno sproti prilagajamo program. Vendar brez panike, tudi dežek včasih paše.

Temperature v tem času so med 25 stopinj (nočna) in 30 (dnevna), zavidljivih 28 stopinj ima tudi morje. Tudi voda v bazenih je precej topla in

primerna za nočno kopanje.

Program Bali Women Spirit te popelje v doživljanje barvitosti narave in raziskovanje več otokov Indonezije (Bali-Nusa Lembongan-Nusa Penida).

V času našega potovanja ni glavne sezone.

Del tvojega razvajanja so tudi namestitve v katerih boš bivala 12 noči.

Izbrali sva privatne vile višjega cenovnega reda z zajtrkom. Vse imajo tudi bazen, nastanjene ste v dvoposteljnih sobah.

Omeniti velja tudi letalski transfer, ki je izbran tako, da ni daljšega čakanja na letališčih (zgolj 3- 4 ure).

Nad indonezijsko hrano boš navdušena.

Sadje dobiš na vsakem koraku, torej mango, kokos, papajo, dragon fruit, jack fruit.